Harmonogram dnia układamy tak, aby zachować równowagę między zajęciami kierowanymi przez nauczyciela a działalnością własną dziecka.

poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiątek
9.00śniadanieśniadanieśniadanieśniadanieśniadanie
10.00Zajęcia programoweZajęcia programoweZajęcia programoweJogaZajęcia programowe
11.00Zabawy na świeżym powietrzuZabawy na świeżym powietrzuZabawy na świeżym powietrzuZabawy na świeżym powietrzuZabawy na świeżym powietrzu
12.15obiadobiadobiadobiadobiad
13.00(cykliczne koncerty)z. muzyczno – ruchowez. muzyczno – ruchowez. muzyczno – ruchoweglottodydaktyka
14.00baletlogopediaglottodydaktykaZabawy swobodneZabawy swobodne
15.00angielskiangielskiangielskiangielskiangielski
16.00Zabawy stolikoweZabawy stolikoweZabawy stolikoweZabawy stolikoweZabawy stolikowe

Zajęcia dodatkowe trwają 30 minut.

Przerwa wakacyjna trwa trzy tygodnie (dwa ostatnie tygodnia lipca i pierwszy tygodzień sierpnia). W pozostały czas wakacyjny tworzymy dla dzieci pełen atrakcji wakacyjny plan. (basen, rejs tramwajem wodnym, zabawy na MTP, zabawy w Kinderparkach, warsztaty artystyczne).

Cennik

czesne 1150 zł płatne do 10-go każdego miesiąca,

wyżywienie: 18 zł/ za dzień (śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek) diety: bezmleczna, bezglutenowa, wegetariańska dostępne w ofercie. Wyżywienie jest odpisywane w przypadku nieobecności,

wpisowe: 900 zł

Adaptacja

Adaptacja w naszym przedszkolu trwa około 5-ciu dni. Dziecko najedzone przychodzi do przedszkola po 9.00. Nauczyciel jest z rodzicem w kontakcie telefonicznym. Każdego dnia staramy się wydłużać pobyt dziecka. Jeden pracownik przedszkola jest w tym czasie skupiony tylko na „nowym” dziecku dając mu wsparcie, życzliwość i empatię. W czasie adaptacyjnym dziecko poznaje przedszkole, sale, dzieci, pracowników. Nie bierze udziału w planie dnia tylko jest bacznym obserwatorem życia przedszkolnego. Każdego dnia czuje się coraz bardziej pewne siebie. W przypadku bardzo trudnych adaptacji wydłużamy czas.

Rodzic nie uczestniczy w adaptacji bo zwykle dzieci bardzo dobrze czują się z rodzicem w sali, gdzie jest dużo zabawek. Celem jest, aby dziecko czuło się swobodnie i bezpiecznie bez rodzica w nowej grupie.