Harmonogram dnia układamy tak, aby zachować równowagę między zajęciami kierowanymi przez nauczyciela a działalnością własną dziecka.
| poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
9.00 | śniadanie | śniadanie | śniadanie | śniadanie | śniadanie |
10.00 | Zajęcia programowe | Zajęcia programowe | Zajęcia programowe | Joga | Zajęcia programowe |
11.00 | Zabawy na świeżym powietrzu | Zabawy na świeżym powietrzu | Zabawy na świeżym powietrzu | Zabawy na świeżym powietrzu | Zabawy na świeżym powietrzu |
12.15 | obiad | obiad | obiad | obiad | obiad |
13.00 | (cykliczne koncerty) | z. muzyczno – ruchowe | z. muzyczno – ruchowe | z. muzyczno – ruchowe | glottodydaktyka |
14.00 | balet | logopedia | glottodydaktyka | Zabawy swobodne | Zabawy swobodne |
15.00 | angielski | angielski | angielski | angielski | angielski |
16.00 | Zabawy stolikowe | Zabawy stolikowe | Zabawy stolikowe | Zabawy stolikowe | Zabawy stolikowe |
Zajęcia dodatkowe trwają 30 minut.
Przerwa wakacyjna trwa trzy tygodnie (dwa ostatnie tygodnia lipca i pierwszy tygodzień sierpnia). W pozostały czas wakacyjny tworzymy dla dzieci pełen atrakcji wakacyjny plan. (basen, rejs tramwajem wodnym, zabawy na MTP, zabawy w Kinderparkach, warsztaty artystyczne).
Cennik
czesne 1150 zł płatne do 10-go każdego miesiąca,
wyżywienie: 18 zł/ za dzień (śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek) diety: bezmleczna, bezglutenowa, wegetariańska dostępne w ofercie. Wyżywienie jest odpisywane w przypadku nieobecności,
wpisowe: 900 zł
Adaptacja
Adaptacja w naszym przedszkolu trwa około 5-ciu dni. Dziecko najedzone przychodzi do przedszkola po 9.00. Nauczyciel jest z rodzicem w kontakcie telefonicznym. Każdego dnia staramy się wydłużać pobyt dziecka. Jeden pracownik przedszkola jest w tym czasie skupiony tylko na „nowym” dziecku dając mu wsparcie, życzliwość i empatię. W czasie adaptacyjnym dziecko poznaje przedszkole, sale, dzieci, pracowników. Nie bierze udziału w planie dnia tylko jest bacznym obserwatorem życia przedszkolnego. Każdego dnia czuje się coraz bardziej pewne siebie. W przypadku bardzo trudnych adaptacji wydłużamy czas.
Rodzic nie uczestniczy w adaptacji bo zwykle dzieci bardzo dobrze czują się z rodzicem w sali, gdzie jest dużo zabawek. Celem jest, aby dziecko czuło się swobodnie i bezpiecznie bez rodzica w nowej grupie.